En els últims anys, ens hem esforçat per a créixer com a empresa i com a professionals. El dur treball i la constància ha acabat per donar els seus fruits. I per poder estar a l’altura de la nostra posició actual en el mercat, volem millorar la nostra imatge corporativa. Però això no s’aconsegueix en poques hores, requereix d’un procés.
En primer lloc, vam realitzar una anàlisi de la nostra identitat, d’aquells valors que ens identificaven i pels quals volíem ser reconeguts. I vam arribar a la conclusió que, si hi ha dues qualitats que caracteritzen a Click-IT són: el seu compromís i que cada projecte que realitzem és únic. La nostra adaptació a les necessitats i particularitats de cadascun dels nostres clients és absoluta.
No volíem perdre la nostra essència i érem conscients que, encara que el nostre logo anterior ja funcionava i era reconegut, havíem de dotar-lo de major personalitat, per a poder ser identificats immediatament. Per aquest motiu, vam mantenir la base i els colors corporatius, afegint un símbol que el fes més versàtil i que així, pogués adaptar-se a qualsevol suport. A més, vam afegir el color cian fosc, que reflecteix el coneixement, la integritat i la confiança, tots ells valors que també ens caracteritzen.
Triar un símbol no va ser una tasca senzilla. Hem optat per dues ones que, fins i tot sent diferents, semblen unir-se. Introduïm un tercer color en una d’elles, per simbolitzar així una part nova i externa. És a dir, els nostres clients. L’altra pertany a Click-IT, per això hem utilitzat el taronja que tant ens ha caracteritzat aquests últims tretze anys. De nou, les ones reflecteixen la importància que tenen per a nosaltres els nostres clients i la nostra adaptabilitat al seu negoci.
Sense més, et presentem el nostre nou logo i la nostra nova identitat. Una nova imatge sí, però continuem sent els mateixos, els teus. Continuem sent els de CLICK.