Suport tècnic i atenció

als usuaris i les usuaries

Proporcionem un punt d’inici centralitzat de processos i serveis clau per al bon funcionament i desenvolupament del teu negoci.

Assegura la continuïtat del teu negoci

Basant-se en les bones pràctiques ITIL, Click-IT proporciona la plataforma d’assistència necessària per a facilitar el processament, el monitoratge, la gestió i la resolució de sol·licituds i incidències.

Un servei que precisa d’una atenció immediata, especialitzada i registrada.

ALBERT SÁNCHEZ

Service Desk Team Lead

En què podem ajudar-te

Àreas d’actividad

Suport tècnic

El nostre equip tècnic canalitzen la recepció de les incidències i sol·licituds de servei. Realitzen el registre d’aquestes, així com el seu seguiment, resolució i tancament, validant amb l’usuari. Oferim cobertura total, escalant peticions quan sigui necessari i gestionant els equips que intervenen.

Manteniment i Monitorització

Et proporcionem informació sobre registre d’interaccions i realitzem un control dels compliments dels SLA.

També ens encarreguem del manteniment del teu software i hardware, així com de la seva actualització quan sigui necessari.

Instal·lació

Ens encarreguem de la instal·lació, actualització i configuració de software corporatiu; així com d’equips de treball, perifèrics i altre hardware de la teva empresa.

També duem a terme un procés de gestió d’inventari d’equips, així com la seva maquetació i migració quan l’empresa ho requereixi.

w

Assessorament

Treballem de manera proactiva i som capaces de mitigar l’impacte potencial assignant la prioritat adequada, detectant noves necessitats, solucions permanents i assessorant en l’aplicació de noves millores.

Per què el nostre Service Desk

Redueix els temps de resposta i les interrupcions

En Click-IT oferim tres modalitats de servei, en funció de les teves necessitats. Una assistència en exclusiva que garanteix:

✔️ Control de processos

✔️ Seguiment continu

✔️ Monitorització 24×7

✔️ Reducció de l’impacte

✔️ Major productivitat

Centralitzat

El nostre equip tècnic se situa “in situ” en les oficines del client.

Virtual

Suport tècnic mitjançant les xarxes de telecomunicació, des de les nostres oficines centrals.

Híbrid

Situem tècnics/ques en les oficines del client i en les nostres, fent les tasques conjuntament.

Necessites més informació?